Tatlı yiyip "IBAN" bahanesiyle kaçtı, ardından tehdit etti.
Olay, Bayrampaşa Muratpaşa Mahallesi'nde bulunan bir tatlıcıda meydana geldi. İddiaya göre işletmeye gelen bir kişi sipariş verip tatlısını yedi. Şüpheli, "IBAN'ıma para gelecek, sonra ödeyeceğim" diyerek ödeme yapmadan dışarı çıktı.İşletme sahibi Berkay Dönmez, kişinin davranışlarından şüphelendikleri için servisi eksik yaptıklarını ve bunun üzerine şahsın hesap ödemeden ayrılmaya çalıştığını söyledi. Dönmez, şüphelinin kasada tekrar "para gelmedi" diyerek mekândan uzaklaştığını ifade etti.İddiaya göre işletme sahibinin peşinden çıktığı sırada taraflar arasında tartışma yaşandı. Dönmez, şahsın kendisini kameraların olmadığı bir bölgeye çağırarak "ileri gel, ileride ödemeni yapacağım" şeklinde tehdit ettiğini öne sürdü.Olay sonrası şüphelinin akşam saatlerinde çevrede tekrar görüldüğünü iddia eden işletme sahibi, güvenlik endişesi nedeniyle dükkândan ayrılamadıklarını da belirtti. Görüntülerin iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdığı öğrenildi.
İzlenme : 145
Kategori : Haber
Embed Kodu :
Öne Çıkan Videolar
Bursa'daki "gizemli mezar" yeniden gündemde
Bursa'da yolun karşısına geçmek isteyen yayaya otomobil çarptı
Bursa'da hatalı sollama facianın eşiğinden döndürdü
Kahramanmaraş'taki deprem anı kamerada: Panik dolu saniyeler
Bursa'da Terminalde unutulan çantadan servet çıktı: Yarım kilo altın bulundu
Bursa'da gençlerin tramvay arkasındaki tehlikeli yolculuğu kamerada