Bursa'da otobüste alkol kavgası: Şişeyi yolculara fırlattı
Bursa'da Gemlik ilçesi Kurşunlu Mahallesi'nde yaşanan olayda, seyir halindeki bir otobüste alkol tükettiği iddia edilen yolcu ile diğer yolcular arasında tartışma çıktı.İddiaya göre kimliği henüz belirlenemeyen şahıs, yolculuk sırasında otobüste alkol almaya başladı. Duruma tepki gösteren yolcular ile şahıs arasında kısa sürede tartışma yaşandı.Tartışmanın büyümesi üzerine alkollü yolcu otobüsten indirildi. Ancak durakta da devam eden gerginlik sırasında şahıs, elindeki alkol şişesini otobüsteki yolculara doğru fırlattı.Otobüs içinde ve durakta yaşanan arbede çevrede paniğe neden olurken, olay anları vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.Yaşananların ardından otobüsün güzergahına devam ettiği öğrenildi.
İzlenme : 743
Kategori : Haber
Embed Kodu :
Öne Çıkan Videolar
Atlas Çağlayan davasında savcıdan 21 yıl 7 ay 15 gün hapis talebi
Bursa'da Suç makinesi kadın yakalandı
Bursa'da otluk alanda çıkan yangın kısa sürede söndürüldü
Yaralı gebe tavşana hastane bahçesinde müdahale
Yol verme kavgası: Bir kişi çocuğunun gözü önünde bıçaklandı
Bursa'da kontrolsüz kavşakta kaza: Motosiklet sürücüsü yaralandı