Bursa'da motosiklet otomobile saplandı: Genç sürücü yaralandı
Bursa'da dönüş yapmak isteyen otomobille çarpışan motosiklet adeta araca saplandı. Kazada 21 yaşındaki motosiklet sürücüsü yaralanarak hastaneye kaldırıldı.Kaza, gece saat 23.30 sıralarında Hamidiye Mahallesi Park Caddesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, cadde üzerinde seyir halinde olan Hüseyin A. (21) yönetimindeki 16 CAG 424 plakalı motosiklet, dönüş yapmak isteyen İsmail Ş. (51) idaresindeki 16 F 5067 plakalı otomobille çarpıştı.Çarpışmanın etkisiyle motosiklet otomobilin ön kısmına saplanırken, savrulan sürücü yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi.İlk müdahalesi olay yerinde yapılan yaralı sürücü, ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.Polis ekipleri kazanın nasıl meydana geldiğinin belirlenmesi için soruşturma başlattı.
İzlenme : 49
Kategori : Haber
Embed Kodu :
Öne Çıkan Videolar
Bursa'da kaldırıma çarpan otomobil takla attı: 2 yaralı
Bursa'da 12 yıl 6 ay hapis cezasıyla aranan firari kovalamacayla yakalandı
Bursa'da sokak ortasında silahlı kavga: 1 kişi yaralandı
Bursa'da korku dolu anlar: Eski eşinin evini molotofkokteyli attı
Gemlik Körfezi'nde sevindiren görüntü: Deniz yeniden temiz
Adliyede kadın hakimi vuran savcının yargılandığı davada mütalaa açıklandı: 42 yıla kadar hapsi t...