Başkan Aydın'ın cuma durağı Muradiye Mahallesi oldu
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın'ın, Muradiye Mahallesi'ndeki ilk durağı II. Murad Külliyesi Sultan Türbeleri oldu. Burada dua eden Başkan Aydın, ardından Cuma namazını Bahri Baba Camii'nde kıldı. Başkan Aydın'a, CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri, ve mahalle muhtarları eşlik etti. Cuma namazının akabinde Osmangazili vatandaşlara çorba ikramında bulunan Başkan Aydın, daha sonra mahalle sakinleriyle bir araya geldi.Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada vatandaşların öneri ve taleplerini dikkatle dinleyen Başkan Aydın, mahalle esnaflarını da birer birer ziyaret ederek, hayırlı işler temennisinde bulundu. İletilen taleplerin notlarını aldıran Başkan Aydın, taleplerin en kısa sürede değerlendirilerek çözüm üretileceğini söyledi.
İzlenme : 246
Kategori : Haber
Embed Kodu :
Öne Çıkan Videolar
Bursa'da seyir halindeki hafif ticari araç alev alev yandı
Bursa'da yankesicilik operasyonu: 45 saatlik kamera incelemesiyle yakalandılar
Bursa'da motosiklet kazası: Seslendirme sanatçısı Ali Bilensir hayatını kaybetti
Bursa'da kontrolden çıkan otomobil direğe çarptı: Genç sürücü yaralandı
Bursa'da yamaç paraşütü kazası: Ormanlık alana düştü
Çeşme cinayetinde kan donduran itiraf: "Boş dönme, yakınını vur" talimatı