İşte yeni asgari ücret!

EKONOMİ, 09 Kasım 2014 Pazar, 10:06

Hükümet 2015 yılı programında asgari ücrete yılın ilk ve ikinci 6 ayı için yüzde 3'er zam yapmayı planlıyor. Asgari Ücret Tespit Komisyonu önümüzdeki ay toplanarak, asgari ücret pazarlığı yapacak. Programa göre; Hükümet'in komisyona yüzde 3+3 teklifi ile gelmesi bekleniyor.   Burada yapılacak pazarlıklarla bu oranın artırılması da söz konusu. Asgari Ücret Tespit Komisyonu'nda da söz konusu zam oranlarında anlaşılması halinde asgari ücret 2015'in ilk 6 ayında brüt bin 168 lira, net 922 lira, ikinci 6 ayında ise brüt bin 203 lira, net 947 lira olacak.   31 LİRA ARTACAK   Hali hazırda net 891 lira olan asgari ücret, söz konusu oranda zam yapılmasıyla günde 1 lira, ayda 31 lira zamlanacak. Asgari ücretli bir çalışanın maaşıyla birlikte işverene maliyeti; SGK işveren primi 181 lira, işsizlik sigortası işveren primi 23 lira, sosyal güvenlik primi işveren ödemesi 204 lira olmak üzere toplam bin 372 lira olacak

EKONOMİ 09 Kasım 2014 Pazar, 10:06

Benzer Haberler

COP31’de Mehmet Akif Üstündağ ve milli voleybolcular buluştu

COP31 Antalya’da Mehmet Akif Üstündağ ve milli...

WhatsApp kullanıcıları dikkat! Hesapları ele geçirip yakınlarından para istiyorlar

WhatsApp hesaplarının ele geçirilmesiyle...

Yenişehir'de 2031'e kadar doğalgazsız mahalle kalmayacak

Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Şahin...

Alper Taban, İnegöl'ün yeşil dönüşümünü COP31'de anlattı

Alper Taban, COP31 kapsamında Antalya'da...

Bursa'da korkutan kaza! Minibüs fabrika duvarına ve ağaca çarptı, 1'i ağır 4 yaralı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde yağış nedeniyle...

Filipinler'de uçak düştü iddiası yalanlandı! 6 kişiyi taşıyan uçak güvenle indi

Filipinler'in güneyinde 6 yabancı uyruklu...