Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Ould Şeyh El Ghazouani ile yaptığı telefon görüşmesinde ikili ilişkiler ve bölgesel konuları ele aldı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Ould Şeyh El Ghazouani ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Türkiye ile Moritanya arasındaki ikili ilişkiler ve bölgesel gelişmeler değerlendirildi.
Erdoğan, iki ülke arasında ticaret, tarım, balıkçılık, güvenlik ve savunma sanayii gibi birçok alanda iş birliğinin geliştirilmesi için somut adımlar atılabileceğini ifade etti. Bu adımların ilişkilerde yeni bir ivme oluşturabileceğini vurguladı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ayrıca, Türkiye ile Moritanya'nın uluslararası platformlarda dayanışmayı artırma yönünde çalışmalarını sürdüreceğini belirtti. Görüşmenin, iki ülke arasındaki diplomatik temasların güçlendirilmesi açısından önem taşıdığı ifade edildi.
SİYASET 25 Haziran 2026 Perşembe, 11:13
Benzer Haberler