En düşük maaş 3 bin 823 lira!

EKONOMİ, 29 Ağustos 2019 Perşembe, 11:23

Hakem kurulu memur maaşları için zam oranını belirledi. En düşük memur maaşı 3 bin 823 lira olacak.

3 milyon memur ve 2,5 milyon memur emeklisini yakından ilgilendiren 2020-2021 yılları zam oranları belli oldu.

Hükümet ile memur sendikalarının anlaşamamsı sonrası toplanan hakem kurulu; hükümetin son teklifi olan 2020 yılı için yüzde 4+4, 2021 yılı için yüzde 3+3 zamda karar kıldı.

Zam oranları sonrasında memurların en çok merak ettiği ise maaşım ne kadar olacak sorusu.

EMEKLİLER İÇİN 2 BİN 623 TL

Zam öncesi 2 bin 522 lira olan en düşük memur maaşı 2 bin 623 lira olacak.

EN DÜŞÜK MEMUR MAAŞI 3 BİN 823 TL

Şu anda 3 bin 676 lira olan en düşük memur maaşı da 2020 yılındaki zamla 3 bin 823 lira olacak. 147 lira zamlanacak en düşük memur maaşına enflasyon oranına göre enflasyon farkı da ödenecek.

EKONOMİ 29 Ağustos 2019 Perşembe, 11:23

Benzer Haberler

4,6 büyüklüğünde deprem! AFAD son verileri açıkladı

Adana'nın Kozan ilçesinde 4,6 büyüklüğünde...

BURULAŞ ekimde Bursa'da 26 milyon 475 bin yolcu taşıdı

BURULAŞ, ekim ayında Bursa'da 26 milyon 475 bin...

Sabiha Gökçen Havalimanı’nda Atatürk için sesli anıt

Sabiha Gökçen Havalimanı’nda 10 Kasım...

Nvidia'da Çin casusluğu iddiası! CEO Jensen Huang hakkında soruşturma başlatıldı

ABD'li teknoloji devi Nvidia, CEO Jensen...

ABD'den İran'a Hürmüz Boğazı için yeni teklif! Yaptırımlar kaldırılabilir

ABD ile İran arasında Hürmüz Boğazı'nın yeniden...

Bursa'da büyükbaş hayvan çiftliğinde yangın! 3 hayvan telef oldu

Bursa'nın Yenişehir ilçesinde büyükbaş hayvan...