Bursaspor, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına teknik direktör Mustafa Er yönetiminde başladı. Yeşil-beyazlı ekip, ilk antrenmanını Özlüce Tesisleri'nde tamamladı.
Bursaspor, 2026-2027 sezonu hazırlıkları kapsamında ilk çalışmasını Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde gerçekleştirdi.
Teknik direktör Mustafa Er yönetiminde yapılan antrenmanda futbolcular, dinamik ısınmanın ardından koordinasyon, koşu ve pas çalışmaları yaptı. Antrenmanın ana bölümünde ise geniş alanda taktik ağırlıklı çift kale oyun oynandı.
Bursaspor'da sezon öncesi çalışmaların çift antrenman programıyla devam edeceği belirtildi. İlk gün tek idmanla tamamlanırken, takımın hazırlık temposunun ilerleyen günlerde artırılacağı ifade edildi.
BURSASPOR 28 Haziran 2026 Pazar, 16:53
Benzer Haberler