Asgari ücrete zam

EKONOMİ, 18 Haziran 2014 Çarşamba, 15:03

Asgari ücrete temmuz ayında yüzde 5,88 zam yapılacak. Böylece asgari ücret 45,03 liralık artışla net 891,03 lira olacak. Asgari Ücret Tespit Komisyonu'nun kararı doğrultusunda, 1 Temmuz-31 Aralık 2014 tarihleri arasında geçerli olacak asgari ücrette düzenlenmeye gidiliyor. Düzenlemeyle yılın ikinci yarısı için yüzde 5,88 zam yapılacak. Şuanda brüt 1,071, net 846 lira olan asgari ücret, yüzde 5.88'lik zamla brüt 1,134, net 891,03 lira olacak. Asgari ücretteki 45 liralık artışın ardından, asgari ücretlinin net yevmiyesi 29,70 lira, net saat ücreti ise 3,96 lira olacak.

EKONOMİ 18 Haziran 2014 Çarşamba, 15:03

Benzer Haberler

Kocaelispor iç sahada 5 maçın 4’ünde kalesini gole kapattı

Kocaelispor, Trendyol Süper Lig’in 11....

Bursaspor'da bağış tartışması büyüyor! Enes Çelik'ten dikkat çeken çıkış

Bursaspor Başkanı Enes Çelik, kulübe bağış...

Bursa'da kaynak suları kiraya verilecek! İhale bedelleri 82 milyon TL'yi aşıyor

Bursa'da devletin hüküm ve tasarrufu altında...

Bursa'da gökyüzünde unutulmaz evlilik teklifi! 4 bin 500 feet yükseklikte "Evet" dedi

Bursa'da genç bir mühendis, kız arkadaşına...

İncirli Üst Geçidi çalışması E-5 Ankara yönünü kilitledi

İncirli Üst Geçidi’ndeki güçlendirme çalışması...

Atatürk Nilüfer'de vefatının 88'inci yılında törenle anıldı

Atatürk, vefatının 88'inci yılında Nilüfer...